Skip to content
Gratis websitescan aanvragen!
www.

SEO

Online marketing, oftewel “search engine optimization” zorgt voor een groei op vooral Google in het organische gedeelte.

Google bestaat uit meerdere gedeeltes op de 1e pagina. Zoekbalk, foto’s, maps, shopping en persoonlijke bedrijfsinformatie niet meegenomen gaat het om advertentie(Google Ads) ruimtes. Deze koop je per klik en zoekwoord in. Vaak vind je dit boven en onderaan terug op de eerste pagina.

Alles wat daar tussen staat is het organische gedeelte, SEO. Hier betaal niet voor je bezoekers of zoekwoorden en is daarom erg aantrekkelijk om hier vindbaar te zijn.

Om op SEO goed te scoren moet je website hiervoor optimaliseren dat wij als geen ander kunnen. Hierbij moet je beseffen dat Google jouw website scant op meerdere vlakken

hoog in google

 
Zet jij online marketing al in maar bereik je niet het gewenste resultaat? Ben je ontevreden over je huidige partij of weet je simpelweg niet hoe het moet of waar het aan ligt?

Dan bied Optimaal Marketing voor jou een oplossing tijdens een gratis adviesgesprek.

Hierin zullen we jouw website scannen op techniek, conversies en content. Daarbij zullen wij een concurrentieanalyse opmaken, de waarde meten van jouw website en je zo precies vertellen wat er gedaan moet worden en welk resultaat je daardoor krijgt!

Contact Optimaal

optimaal

Wil je meer omzet? 

Of benader ons direct

Per telefoon of mail

online marketing

088 000 85 75
info@optimaalmarketing.nl

seo

 

Hoe relevanter jouw website op een bepaald zoekwoord is… hoe hoger je te vinden bent op Google.

Relevantie in Google dat zorgt voor een goede vindbaarheid wordt vooral gescand op 4 punten op jouw website. Daarbij moet je je voorstellen dat Google ook een doelstelling heeft. Namelijk de beste zoekmachine zijn ter wereld. Jij als zoeker, moet de meest relevante website vinden op basis van jouw zoekwoord dat je op Google hebt ingevoerd. En het liefst bovenaan.

4 SEO punten.

1.Content(link naar content)

Hoe relevanter jouw tekst is op een bepaald zoekwoord en hoe meer je daar op een goede en leesbare manier over schrijf, hoe relevanter jouw website wordt.

2. Techniek(link naar techniek)

Dit is de basis achter jouw website. Hierbij moet je denken aan de snelheid, veiligheid, opbouw et cetera.

3. Linkbuilding(link naar linkbuilding)

Linkbuildling zorgt voor de waarde van je website. Je moet dit als populariteit zien. Als je op veel websites met een link, hoe populairder je bent.

4. Conversies(link naar conversies)

Conversies houdt in dat jouw websiteverkeer actie onderneemt op jouw website. Hoe meer acties, hoe relevanter jouw website blijkbaar is. 

Overtuigd? Neem dan contact met ons op.

©copyright reserved by Optimaal Marketing